meet mackenzie: my newest obsession. 
i was introduced to this little gem last night and it was love at first sight.  this is a real diva like combine beyonce, mariah and damian of the omen and you get mackenzie.  just watch this:
words cannot truly express the genius that is harbored within this child.  how did a chain-smoking 70 year old southern diva get inside the body of a 4 year old girl?  i don't know.  i think she might be an alien.  give this girl her own tv show ASAP.
 oh the ni ni.  
mackenzie is not having any of this bull.  give this girl what she wants or move out of her way!

KDRAMA POST: mary stayed out all night!

mary stayed out all night AKA marry me mary is the newest kdrama to capture my heart.  it's really not that hard to capture my hear cuz i pretty much love anything that adorable and MARY is adorable!  here is a trailer (warning no english subs):
ok so you don't have to know korean to pretty much understand the underlying theme of the show.  all these shows have a little mischievous plot that revolves around love.  so mary's dad is in money trouble, he wants her to marry his best friend's son who has paid off her debts.  marry meets kang moo kyul who is an indie rocker.  YES KOREAN INDIE ROCK???  this is the first glimpse of "hipster counter-cutlture" i have witnessed thus far on these dramas. but like most the other dramas this love story becomes a love triangle and transforms into a might transform into a love hexagon but i am only on episode 5.

why do i love this show? the fashion! 

the whole cast has pretty bomb ass style! (except for the girl on the left.  she dresses like a slutty witch most times).

mary always has like a million adorable layers and mix match prints.  she has a look of effortless style and i can't say i am not jealous.  WAHHHH!!!

and is it weird that i am jealous of moo kyul's style too???  he has the dark lint colored layered look.  i want all his layers.  i love jang geun suk though!  he is so great on this show and he was the star of you're beautiful, the last show i watched.  he pulls off asshole really well and i like it.

the other draw is mary's hair!  i am getting my hair cut in a couple days and i want to get a modified mary look.  i need extensions and like tons of poof.  her curls are more relaxed than mine (because they are fake) and her hair is bigger.  I WANT BIG HAIR AND BRAIDS.
GIMME THIS CRAZY CUTE LIFE.  i am trying...i will get there.
this post is moo kyul approved:

just some things i have favorited...

beat happening real world style.  i wanna be that.

DUENDES.  i believe in latin american gnomes. it's the duende mega-reel!!!!

japanese girl rock.

kdramas and their absolute ridiculousness.

kid's saying the darndest things.  he was injured, injured bad.

lee min ho

exotic shorthair cats: i'll take one in every color please!

watch this and tell me you don't feel crazy.

once again, rich @ four four you are a genius.  he never ceases to amaze me. #1 fan right here people.

cuz it's friday night and i am alone devouring a cannoli in bed...

i want this!  i was wondering how do they get the tubes over the babies heads and then manage to get it off or insure that the baby head doesn't slide through?  i wanna be a part of this.

baby animal prints are going to the the theme of my apartment when i high-tail it out of miami!

my boo looks good in his ABERCROMBIE jacket.  lol.  who would have thought it was safe to go back?  thank god he ordered it off the net cuz otherwise it would smell like bro stank.  that store makes me nauseous.

oh man i nearly lost my shit, peed my pant laughing over this site.  i think i might be the ultimate nerd or something because i don't think they are really that funny to everyone else.  but i seriously like can't breathe when i read some of these.  i am such a 14 year old boy.

i think this is a picture of paris and her sister i think at art basel.  damn for a second there i totally forgot her name, loser.  hahahahaha!  nicky? yeah well they were here last year or maybe the year?  truth is,  i don't even know where the picture came from but it has to do with art basel and i went last weekend.  i heard all these awesome things and it was pretty decent.  you know galleries and free shitty wine are always a good thing but i just expected more.  i think i would have to go with my friends cuz doing it with my bro was just not the same as getting shitty and making fun of people you know?  next time.  

infinite possibilities. a shell within a shell.


way cute.


my new karaoke jam.
the end.

THIS IS A MISFITS POST...among other things.

so i have this friend evelyn who is like an entertainment database and always full of suggestions.  i am the kind of person who gets bored really quickly and starts something but never comes back to it.  i have always loved british TV (mostly because i always wanted to be a british teenager) and about a year ago she suggested a lil show called MISFITS.  she was like, "it's like skins but with super powers."  unfortunately, i didn't take her up on this suggestions until last week.  i watched every episode ever (10 thus far and 1 new one comes out THURSDAYYYY) in a matter of 2 days.  yeah, it's that good and the music is the shit too.  i hate so sound cheezy but its totally like part x-men part breakfast club set in thamesmead.  it's killer.

here is a little preview of season 2 and just a little taste of what the show is like:
you know i have been watching so much korean tv i almost think korean is easier to understand than some of these british accents.  i love them but hot damn, what the hell are they saying???

further examples of awesomeness:
simon is a really adorable freak.
kelly is a badass.
curtis and alisha were cute for a while...

and nathan is a genius.

sorry this post is a little nathan-heavy, but dear god can you deny it? nathan is so good. it could just be the nathan show and i probably wouldn't mind.

ps- they had this song in an episode which i totally fogot but i used to put it on like every one of my mix CDs when i was 16.  it really sums up everything
all gifs and pix came from: 

so confused

was this video saying that we should let the 1980's and 1990's "be"?  this video has everyone that ever starred in a TBS syndicated sitcom and i am left feeling very confused.  and what the hell ricki lake???  damn that voice is sounding not so very. confused.